Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: pan_kierownik_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:19:22 MET DST

> Przyjmujac za kryterium cene, i tylko cene dalsza dyskusja nie ma
> sensu. Kupuje sie:
> ecs+athlon+wentylek_za_30zl+ram,obudowe,grafike - all noname i mamy
> caly komputer prawie w cenie porcesora iP4 :P Z dodatkowymi atrakcjami
> w postaci pernamentnie zirytowanego na swoj sprzet posiadacza takiego
> taniego komputera :P
>
> jezeli istnieja powody zeby kogos zniechecic do uzywania komputera to
> taka kalkulacja cenowa jest na to najlepszym sposobem :P

Jednak sadze, ze cena jest bardzo wazna. Nie jestem az tak bogaty (jak widze
kolega januszek jest) ze moge sobie pozwolic na kupno najlepszych i
najdrozszych komponentow. Mam przeznaczona kwote na zakup tylko proca i plyty,
karta grafiki, ram, dysk zostaja te same. Chyba naturalne jest to, ze w tej
cenie chce nabyc cos, z czego bede zadowolony a to porownanie nasuwa sie same.
Oczywiscie przejzalem archiwum grupy, poznalem sie ze zdaniami obu stron. Mnie
chodzi nie o luzne gdybanie jtora firma jest lepsza w ogole, tylko ktora lepiej
wypada w tym konkretnym przypadku.
I jeszcze jedna prosba: niestety nie znam firmy ECS, jesli mozna prosic kilka
uwag na jej temat. W necie znalazlem kilka przychylnych opinii, a jej produkty
sa dosc tanie (chipset SiS).