Re: Fachowcy: Intel vs AMD

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:31:38 MET DST

pan_kierownik_at_poczta.onet.pl wrote:
> Jednak sadze, ze cena jest bardzo wazna. Nie jestem az tak bogaty
> (jak widze kolega januszek jest) ze moge sobie pozwolic na kupno
> najlepszych i najdrozszych komponentow. Mam przeznaczona kwote na
> zakup tylko proca i plyty, karta grafiki, ram, dysk zostaja te same.

w takim razie kupujesz AMD, ale starannie dobierasz komponenty : płytę
główną, obudowę (chodzi o zasilacz) , grafikę , pamięci . Jeżeli nie
stać Ciebie na najnowsze i najszybsze, to kupujesz nieco mniej mniej
"wybajerowany" sprzęt i wolniejsze modele (procka, pamięci, grafiki) .
Co do RAM - nie każdy RAM pasuje do każdej płyty. Upewnij się czy ten
którego chcesz sobie zachować, może być wykorzystany z nowym sprzętem. I
czy będzie działać _dobrze_ .

> Chyba naturalne jest to, ze w tej cenie chce nabyc cos, z czego bede
> zadowolony a to porownanie nasuwa sie same.

Czy "zadowolenie" mierzysz w liczbie FPS w 3DMark lub Quake, czy też
bezproblemowością komputera ? Widzisz, ludzie mają różne potrzeby, i dla
niektórych szybki i tani komputer jest lepszy od taniego i niezawodnego
:)

B.