Czy jest sens - dyski , raidy itp.

Autor: Bruneros (bruneros_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 11:43:25 MET DST

Od prawie 2 lat ciesze sie swoim kompem:
abit kt7 raid , duron 600_at_900 , do moich potrzeb wystarcza w zupelnosci i
jestem b.zadowolony :-)
jedyne czego mi brakuje to miejsca na dysku (mam 30 gb IBM ata100 7200)

czy jest sens dokupic (z drugiej reki) drugi taki sam dysk np. na allegro i
zrobic macierz 60 gb (stripping) na raidzie wbudowanym w plyte - HPT370
(koszt jakies 240 zl) ? (raid na plycie byl mi potrzebny tylko po to by
wyorzystac ata100 -inne plyty wtedy mialy tylko ata66)

czy kupic nowego osobnego twardziela 60 gb ? (np. ibm - jest obecnie dosyc
tani)

na ile zyskam na wydajnosci odczytu zapisu stosujac raid ? warto sobie
zawracac tym glowe ? wiem ze jak cos padnie to bedzie kicha.

MK