Re: Pomocy! SB Live + XP

Autor: P. W (p-w_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 11:00:44 MET DST

Czesc

Oglaszam koniec watku - naprawilem system. Nie wiem jak, ale po ktoryms z
kolei restarcie _pojawily sie_ pliki ktorych nie moglem wczesniej znalezc (w
tym wszystkie moje dokumenty!). Az chce sie krzyknac HURRA. Jednak Windows
XP jest nieobliczalny.

> a przywracanie systemu masz wlaczone? jesli tak co cofnij sie jeden punkt
> kontrolny wstecz
A co do tego, to zawsze katalog System Volume Information jest jedynym, w
ktorym Scandisk musi cos naprawiac i jak trzeba to nie dziala mi zaden punkt
kontrolny.

Pozdrowienia dla calej grupy

Pawel