Re: Egzotyczna sprawa (dla znachorow)...

Autor: ::thA XNHaZE (xnhaze_at_o2.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 11:04:12 MET DST

Uzytkownik "MoFo" <mofo_at_NOSPAMmago.pl> napisal w wiadomosci
> a ja obstawiam sieciowke, kumpel niema podpietego zadnego serwera z
> DHCP, a winda probuje pobrac IP do sieciowki wlasnie z DHCP
> rozwiazanie: podpiac serwer z DHCP lub ustawic IP recznie
>
> MoFo

To przyszlo mi na mysl od razu, gdy zobaczylem co sie dzieje pod winda...
Ale gdyby rzeczywiscie chodzilo o pobranie IP z DHCP, to po przelaczeniu
na IP statyczne problem by zniknal, lecz tak nie bylo. Pomoglo dopiero
wyciagniecie karty, ktora o dziwo pozniej zachowywala sie bez zarzutu...

---
::thA XNHaZE