Pomocy! SB Live + XP

Autor: P. W (p-w_at_go2.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 08:39:41 MET DST

Witam

Wczoraj zachcialo mi sie pobawic driverami do tunera TV (dzisiaj zaluje) i
teraz mam problem z karta dzwiekowa. W pewnym momencie przy SB Live w
menedzerze urzadzen pojawil sie wykrzyknik ze to niby nie ma sterownika.
Usunalem wiec cale urzadzenie, system sobie wykryl na nowo i niby jest
wszystko dobrze, tylko ze karta nie dziala. We wlasciwosciach "SB Live Wave
Device" i miksera w polu Status znajduje sie tekst: "Driver is enabled but
has not been started". Probowalem juz instalowac od nowa te sterowniki,
rowniez w trybie awaryjnym i nic - dalej to samo. Jezeli ktos wie lub ma
pomysl jak zmusic karte do dzialania to prosilbym o szybka odpowiedz.
System to Win XP Professional eng.

Pozdrawiam
Paweł