Re: lewizna

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 16:57:35 MET DST

adam napisał:

>Kiedys musialem uzyc shareware w kilku odstepach czasu, dluzszych niz okres
>dzialania. Jedna metoda jest bardzo brutalna - format i instalka od nowa ale
>to paranoja, druga - zghostowac system przed instalacja programu i jak sie
>wykrzaczy po trialu, spowrotem odzyskujesz system do stanu wyjsciowego i tak
>w kolko.

biedaczysko;
i pomyslec, ze tak myslacy ludzie zajmuja wazne stanowiska i decyduja
o waznych sprawach;

a nie wystarczy znalezc tych przewaznie max 100bajtow, gdzie jest
trzymana inf. o trialu i tylko ja usunac?

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?