Re: lewizna

Autor: adam (adam.d_at_adam.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 01:16:52 MET DST

"barte walesa" <rypki_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote

> hej,
> moze to nie odpowiednia grupa ale nie wiem gdzie mam z tym pojsc. Uzywalem
> do niedawna lewego Auto CADA ale po 30 dniach stwierdzil ze nie bedzie
dalej
> dzialac. Odinstalowalem go i sprobowalem jeszcze raz ale ciagle dostaje te
> same wiadomosc, ze 30 dni minelo i moge sobie zamowic wersje oryginalna.
> Jedyna przyczyne tego jaka widze to to ze musial mi sie gdzies zagniezdzic
> jakis plik z ta informacja, ale gdzie i kiedy.....?
> dzieki za kazda odpowiedz.Siemasz

He, he... juz widze jak probowales z data cudowac : )))))))
Kiedys musialem uzyc shareware w kilku odstepach czasu, dluzszych niz okres
dzialania. Jedna metoda jest bardzo brutalna - format i instalka od nowa ale
to paranoja, druga - zghostowac system przed instalacja programu i jak sie
wykrzaczy po trialu, spowrotem odzyskujesz system do stanu wyjsciowego i tak
w kolko.

adam