Re: lewizna

Autor: adam (adam.d_at_adam.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 18:08:21 MET DST

"adasiek" <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote
> biedaczysko;
> i pomyslec, ze tak myslacy ludzie zajmuja wazne stanowiska

: ) na szczescie mnie to nie dotyczy

> i decyduja
> o waznych sprawach;

: ) ufff, to tez : ))))))

> a nie wystarczy znalezc tych przewaznie max 100bajtow, gdzie jest
> trzymana inf. o trialu i tylko ja usunac?

Ha! Gdyby to bylo takie proste.
Mialem 30 dniowego triala - dawal sie uruchomic raz, a potem komunikat
"wyczerpal sie limit czasu". Po tym wywalilem wszystko, przeszperalem caly
system, wyczyscilem rejestr ze wszystkiego co tylko wiazalo sie z programem.
Kolejna instalacja i bez jednego nawet uruchomienia - "wyczerpal sie limit
czasu".
Krew mnie zalala i zaczalem szukac plikow modyfikowanych w czasie
instalacji - czesc to byly pliki nie dajace sie tak latwo wyedytowac lub
usunac i w nich podejrzewam byl dokonany jakis wpis.
Numer z ghostem jest moim zdaniem najlepszy - trwa najwyzej kilkanascie
minut, zreszta... czy aż tak czesto trzeba siegac po tak drastyczne metody ?

adam