Re: Serwer SQL - na dziś a może na jutro - tylko konkretne propozycje proszę

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 15:59:14 MET DST

tbg <tbg_at_data.pl> wrote:
> "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> wrote in message
>
> jak wymyslisz sposob jak podpiac do RAIDowego kontrolera tylko jeden
> dysk na raz to daj znac, przyda mi sie taka wiedza
> (pod warunkiem, ze nie bedzie ten kontroler "przezroczysty"
> oczywiscie)

RAID sprzętowy musi być przezroczysty, przecież ze strony OS to jest
zwykły SCSI. Co do możliwości podłaczenie jednego dysku do RAID -
sprawdzić w dokumentacji. Kontrolery RAID zwykle umożliwiają pracę
pojedynczego dysku jak zwykłe SCSI, bez tworzenia macierzy, albo jako
"macierz bez redundancji".

B.