Re: Jak odzyskać FAT-a i dane z dysku

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.nospam.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 16:09:27 MET DST

> Stało się tak że komp nie widzi 3 dysków, zgłąsza że brak fat 32 lub
wirus.
> Za pomocą fdiska widać dyski, ale nie ma ustawionej aktywnej partycji.
> Są jakieś programy do odzyskiwania danych, ale nie wiem jakie.
> Jak można odzyskać i czym przede wszystkim chodzi o dane.
> Za wszelkie sugestie dzięki
> Pozdrówka Roman
:/ dziwne (chyba wirus ... bo pojawia sie to pytanie czesciej niz zwykle )
Wnoskujac z tego, co powiedziales (ze dyski logiczne sa rozpoznawane i mozna
sie do nich odwolac), zamazane sa boot recordy dyskow logicznych, ale czy
odpala sie system z tak "zniszczonego" dysku ???
Poza tym: czy wszystkie dyski logiczne maja ten "objaw" ???

zajrzyj kilkadziesiat postow wyzej a byc moze znajdziesz dla siebie
rozwiazanie

ja tam co najwyzej polecam zajrzec na: www.bora-group.prv.pl/wsp/
sprobuj sie tym dostac do "felernych" partycji ;)

Pozdrawiam