Re: Program do przyspieszania Barracudy...

Autor: Wojtas (wojtas_at_xl.wp.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 16:19:25 MET DST

Witam
Przegladajac posty natrafiłem na twoj bardzo interesujacy
mam dysk Seagate U5 Czy ten programik przyspieszy troche bedzie szybszy
jesli tak to prosił bym na priwa
ten programik

Pozdrawiam
wojtas_at_xl.wp.pl
Użytkownik "Mateusz Mazur" <matmaz_at_nie.cierpie.spamu.wp.pl> napisał w
wiadomości news:MPG.17c2c37b74b3d09e989682_at_news.tpi.pl...