Re: zasilacz Enlight który nie

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:15:53 MET DST

Użytkownik Piotrek <plat25_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj9a5o$673$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
> Mam pytanie - czesto tu chwalicie zasilacze tej firmy ale firma jak firma
ma
> dobre rzeczy i złe. które zasilacze enligcht omijac mam z daleka. A może
> bardziej opałaca się kupić razem z obudowa np. EN-7237A.

dodam tylko ze zasilacze Enlight'a sa raczej glosne a obudowy ze swoja
stylistyką żalosne , ale jak sam piszez wiele osób je tu chwali
to tak ja kze sprzętem np. Sony (drogi to niby dobry)