Re: zasilacz Enlight który nie

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 12:08:55 MET DST

> dodam tylko ze zasilacze Enlight'a sa raczej glosne a obudowy ze swoja
> stylistyką żalosne , ale jak sam piszez wiele osób je tu chwali
> to tak ja kze sprzętem np. Sony (drogi to niby dobry)

    Hmm... a co proponujesz w zamian w tej samej cenie?? Co do zasilaczy ,
to sa naprawde super i nie sa glosne ( sam taki mam i jest super ).
Stylistyka... moze i obudowe Codegen ( czy jakos tak ) wygladaja lepiej ,
ale jedno jest pewne - ostatnio gdzies na grupce widzialem dyskusje o tych
obudowach. Ludzie zaczynaja zalowac , ze cos takiego kupili. Ja nie zaluje
Enlighta - mam super blachy , niezle wyciszaja.
Widzisz z Enlightami jest tak jak z firma Sony - ich produkty sa drogie....
bo sa IMHO bardzo dobre ( mam monitor Sony - juz prawie 2 lata i jest
naprawde super!! ).

pozdr

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]