Re: TV-out

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:07:06 MET DST

Użytkownik Pjnjo <pjnjo_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d2uglucn96hoi9pkic1sbuj1gc0kspqhm0_at_4ax.com...
Taki mi przyszedł pomysł do głowy żeby podłączyć PC pod TV .
No i teraz nasuwają mi się kwestie.
Jest sobie PC z TNT2 M64.
Chciałbym to tak uczynić żeby np. PC sobie odtwarza jakiś film na TV ,
rodzinka szczęsliwa i wogóle . Zależy mi na dosyć dobrej jakości
obrazu . Czy da radę z TV zrobić "wielki monitor" ?
Natomiast na PC chciałbym w tym czasie coś porobić , coś mało
obciążającego , ale czy jest taka możliwość ?
Drugie pytanie odnośnie jak to rozwiązać w sposób ekonomiczny.
Może ktos miał doświadczenia w tego typu kombinacjach ?

--
bylo mnustwo razy .........
druga sprawa czy twója karta graficzna umożliwia pracę z dwoma pulpitami ???