Re: Szukam sprzętu...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:02:57 MET DST

Użytkownik Mati <maciek_at_icom.prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aja8gm$6sj$10_at_news2.tpi.pl...
> Bardzo interesuję się sprzętem komputerowym. Wczoraj mój sąsiad chciał
> wyrzucić całkiem sprawną k. graficzną i modem, bo stwierdził, że są
> przestarzałe... a ja właśnie czegoś takiego szuakm... Wiem także, że za
> granicą (na zachodzie) stary sprzęt niszczy się i usuwa... a ja mógłbym to
> wszystko wziąść i się pobawić. Bardzo lubię się czymś trakim bawić.
> Jeżeli ma ktoś z Was taki stary (albo i nowszy) niepotrzebny sprzęt (który
> zalega pewnie kurzem) i mógłby mi go darować to proszę o kontakt na
priva...
> [...]
ha ha .....
no nie takie posty to widuje na wszytkich grupach

zaraz skocze na pl.misc.samochodzy i zapytam czy nie ma ktosjakiegośzbędnego
autka , albo nie lepiej na nieruchomości .......