Re: TV-out

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 10:01:19 MET DST

> Taki mi przyszedł pomysł do głowy żeby podłączyć PC pod TV .
> No i teraz nasuwają mi się kwestie.
> Jest sobie PC z TNT2 M64.
> Chciałbym to tak uczynić żeby np. PC sobie odtwarza jakiś film na TV ,
> rodzinka szczęsliwa i wogóle . Zależy mi na dosyć dobrej jakości
> obrazu . Czy da radę z TV zrobić "wielki monitor" ?
> Natomiast na PC chciałbym w tym czasie coś porobić , coś mało
> obciążającego , ale czy jest taka możliwość ?
> Drugie pytanie odnośnie jak to rozwiązać w sposób ekonomiczny.
> Może ktos miał doświadczenia w tego typu kombinacjach ?

Da się zrobić, czemu nie. Musisz po prostu zmienić kartę graf. na taką z
wyjściem TV dobrej jakości - tu polecam ATI Radeon (7000 lub ew. 7500),
oryginał lub jakiś lepszy klon, np. Gigabyte'a. Do tego dokupujesz kabel
s-vhs---euroscart, podłączasz do telewizora, instalujesz stery z
HydraVision, uaktywniasz drugi ekran i po krzyku. Mogą wystąpić problemy z
brakiem koloru, jeśli twój TV nie obsługuje trybu s-vhs, ale i to da się
rozwiązać.

Arkhan.