Re: NTFS dla wina98 !!!

Autor: krystol_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:18:38 MET DST

> jezeli ise
> ktos
> >

> ale co tam chesz posadzić? xp albo w2k?
>
> Jeśli tak, to odpal instalkę ww. i one się Ciebie spytają, na której
> partycji chcesz zainstalować i czy ma zrobić konwersję do NTFS.
> Ale generalnie nie możesz zrobić tak, że na NTFSie posadzisz Win98 (bo sobie
> np. zainstalujesz na tej trzeciej partycji w2k i potem zrobisz konwersję
> wszystkich trzech na ntfs - po takim myku win98 Ci nie odpali)...Zasadnicze
> pytanie: PO CO Ci ntfs i Win98?!?
> Boa.

No wlasnie niby sie da.
Otoz potrzebuje wina98 i partycje na NTFS z tego wzgledu ze partycjaFAT32 ma
limit zapisanego filmu do 2GB czasami 4GB Poprostu wiekszych plikow nie
obsluguje:(
a NTFS tak.Nie moge zainstalowac wina2000 albo XP z tego wzgledu ze posiadam
karte video do ktorej nie ma szans zainstalowac sterownikow pod win2k. Nie
pytaj dlaczego bo to dluga historia :P
I dlatego potrzebuej cos z tym zrobic a niby ten NTFS forWIN98 umozliwia zapis
na takowej partycji.

Pozdrawiam
Krystian