Re: NTFS dla wina98 !!!

Autor: Boa (boa_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 00:12:12 MET DST

> dzieki ale jak ja mam te partycje stworzyc. bo mam dysk podzielony na 3
> partycje. I chialbym te trzecia wykorzystac pod NTFS, albo caly dysk
jezeli ise
> da ale pytanie czy sie da. Trzeba mu to jakos wczesniej przygotowac. Robil
ktos
> z was cosik takiego??

ale co tam chesz posadzić? xp albo w2k?

Jeśli tak, to odpal instalkę ww. i one się Ciebie spytają, na której
partycji chcesz zainstalować i czy ma zrobić konwersję do NTFS.
Ale generalnie nie możesz zrobić tak, że na NTFSie posadzisz Win98 (bo sobie
np. zainstalujesz na tej trzeciej partycji w2k i potem zrobisz konwersję
wszystkich trzech na ntfs - po takim myku win98 Ci nie odpali)...Zasadnicze
pytanie: PO CO Ci ntfs i Win98?!?
Boa.