Re: co bardziej warto wziąść ???

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 09:28:10 MET DST

mr_jax wrote:
> GF4 TI4200 128MB TV/ VIVO PIXELVIEW - 825 zł
> czy
> GF4 TI4200 64 MB DDR TV PIXELVIEW - 685 zł
Jak pamietam testy to jakosciowo sa to produkty nieporownywalne.
Wersja 128MB jest duzo lepsza niz tansza.

> Z tym, ze jak wezmę tą droższą, t będę musiał zostać przy płycie głównej MSI
> K7t 266 pro2-A, a jak wezmę tańszą to będę mógł zamienić na G-BYTE 7VRXP
> KT333 CREATIVE, LAN RAID USB2.
Jesli masz plyte na kt266a to nie widze sensu wymiany na kt333.

> Acha, do jakiej częstotliwości taktowania podejdzie procesor do płytki
> gigabyte ??? Do msi k7t 266 pro2 podejdzie do 1,8 ghz, a do gigabyte ???
A poco ci to? Czy bez podkrecania atlon nie grzeje sie wystarczajaco mocno?

> Reasumując na którym z dwóch poniższych konfigów uzyskam większą wydajność
> ???
Czy wydajnosc jest najwazniejsza? Jesli system w chwili obecnej nie
wiesza sie to zostan przy obecnej plycie. Nowa jest minimalnie lepsza a
nie wiadomo na co trafisz.
Pixelview nie robi kart o najlepszej jakosci. Moze warto kupic karte
inna, troszeczkee slabsza ale duzo lepsza jakosciowo ?

> Msi k7t 266 pro2, 256 ddr, barracuda IV 60 gb, athlon 1700 xp i GF4 TI4200
> 64 MB DDR TV PIXELVIEW
Tez mam a1700+ i tez mysle o wymianie karty. Dla mnie najwazniejsza jest
jakosc vga i tv. Bede mial polaczenie z tv 32" w drugim pokoju, kabel
video i usb (mysz, klawiatura, joy). Rozwazam heculesa R8500LE lub
R9000. Choc moze zaszaleje i nawet R9500.
Kart nvidi nie biore pod uwage ze wzgledu na tragiczna jakosc wyjscia tv.

pozdrowko
Tom