Re: jak odzysklac dane z hdd?

Autor: Wu (chata_at_kki.net.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 03:48:45 MET DST

> Szkoda, ze nic nie powiedzialas o systemie plikow, to bym odeslal do
> bardziej wyspecjalizowanych narzedzi innych niz Easy Recovery...
> Szkoda tez, ze nic nie wiadomo o przyczynach powstalego problemu (???
wirus,
> dysk sie psuje, czy tez wina np. Norton Utilities jesli zbyt szybko wciska
> sie przycisk "napraw")
>
> Jak na razie moge polecic: Lost&found, Tiramisu (starszy brat Easy
> recovery)... a jesli dysk ma system plikow FAT16/32, to zajrzyj tu:
> www.bora-group.prv.pl/wsp/ (radze poczytac instrukcje ;))
> Pozdrawiam

Cześć
mam podobny problem i nie wiem jak się do tego zabrać. Pewnego dnia nagle
system odmówił dostępu (zapis) do dysku FAT32, który jest podzielony na 2
partycje. Na pierwszej partycji WinMe, na drugiej Win2000. Uszkodziła się
pierwsza partycja w ten sposób, że np. po gorącym resecie BIOS nie widział
dysku, ale po wyłączeniu komputera i włączeniu można było uruchomić Win2000
(boot menager jeszcze działał). Po tygodniu już nie można było uruchomić
nawet Win2000, ale z poziomu systemu na innym dysku, dostęp do drugiej
partycji jest bezproblemowy, natomiast niewidoczna jest zawartość pierwszej
partycji. Czy mogę uzyskać pomoc w tej materii? Może jakieś wskazówki co do
najbardziej odpowiedniego programu do odzyskiwania danych?

Dzięki za ewentualną pomoc