Re: jak odzysklac dane z hdd?

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.nospam.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:58:56 MET DST

> Mam problem, padla mi tablica partycji na hdd (maxtor 4d040h2) na dysku
> mialam wazne dane swoje i co najgorsze kolezanki...
> Czy jest jakis soft do tego typu "operacji" moze jakies linki.
> Prosze o wszelkie podpowiedzi,
> z gory dziekuje
Szkoda, ze nic nie powiedzialas o systemie plikow, to bym odeslal do
bardziej wyspecjalizowanych narzedzi innych niz Easy Recovery...
Szkoda tez, ze nic nie wiadomo o przyczynach powstalego problemu (??? wirus,
dysk sie psuje, czy tez wina np. Norton Utilities jesli zbyt szybko wciska
sie przycisk "napraw")

Jak na razie moge polecic: Lost&found, Tiramisu (starszy brat Easy
recovery)... a jesli dysk ma system plikow FAT16/32, to zajrzyj tu:
www.bora-group.prv.pl/wsp/ (radze poczytac instrukcje ;))
Pozdrawiam