Re: Teraz modem

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 01:14:19 MET DST

Hej

To zeby was tak troche podlamac chlopaki :) :

Moi starzy mają taki modem wbudowany w plyte glowną (PcChips M748LRMT taki
kombajn zintegrowany do bólu) i łacza sie (przez ten ogolny numer i ppp)
zwykle powyzej 50 kb/s (ojciec twierdzi ze nawet kiedys mu sie 56 pokazalo w
co troche watpie :) ale 54 sam widzialem).
U mnie w tym samym bloku (tylko pare pieter nizej) na porzadnym modemie 3Com
Sportster Flash wyjatkowo miewalem 45,2 kbps zwykle kolo 40. Teraz na takim
softowym na AMR mam prawie zawsze 44 (teraz juz przez ten nowy numer TPSA z
wlasnym haslem).

--
Pozdrovionka
Speedy