cd-rom sie rozpedza i staje

Autor: sleepindog (let_at_sleeping.dogs.lie)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 01:12:47 MET DST

czesc
moja stcja cd ma ostatnio taka sklonnosc
ze jczasem ak czyta kompakty, slysze jak wiruje coraz szybciej i szybciej
az w koncu staje, zacina sie i wyskakuje error.
slyszalem kiedys od kolegi ze to jakies klocki (hamujace)
w sumie stacja swoje lata ma (rok)
ale z tego co pamietam kazdy moj naped tak konczyl.
to sa te klocki? da sie je wyczyscic?
w sumie szybsze napedy mnie denerwuja z tego powodu ze szybko
zdychaja. czasami zadowalam sie 4x, ktore sluzy mi od 5 lat.