Re: przerwania

Autor: siner (siner_at_o2.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 00:32:55 MET DST

co prawda juz robilem "zonglowanie" slotami, ale sugerowalem sie tylko
BIOSem, wiec jeszcze raz bede probowal. Obawiam sie, ze instrukcji nie ma
nic na temat dzielenia slotow, ale jeszcze raz dla pewnosci tam zerkne.
Jezeli nic nie bedzie to zrobie to sposobem zaproponowanym przez Ciebie

Menedzer Urzadzen -> Porty COM&LPT -> Wylacz z tego profilu sprzetowego?

Pewnie nie o to chodzi, wiec jeszcze sie tylko zapytam jak takie cos sie
robi?

ja tez mam taka nadzieje... aha te patche VIA Latency nic nie daly :-(

--
siner
siner_at_o2.pl