Re: Mysz optyczna czy radiowa ?

Autor: Paweł Wołkowicki (pwolkowicki_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 23:04:42 MET DST

Jak dobrze zrozumiałem autor postu nazywa mysz na podczerwień optyczną, co w
gruncie żeczy jest prawdą. Używa światła do przenoszenia informacji. Ale
masz rację, że powinienem na początku wyjaśnić tę niescisłość. Zrobiłem to
jednak w następnym poście. Mógłbyś doczytać wszystkie odpowiedzi zanim
odpiszesz.

--
Paweł Wołkowicki
1. pawelek_79_at_nospam.poczta.onet.pl