Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: Dzik (piotrek204.usun._at_wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 16:00:05 MET DST

> na razie to AMD jest do tyłu w stosunku do INTELA
> zreszta zawsze był ...
> no pokaż mi jakiś poważniejszą maszynę-serwer pod AMD
> jest coś takiego ?
> ja nie widziałem ... w każdym razie u mnie w firmie nie ma.

I dobrze, nie ma tez pewnie intela a wszystko chodzi na SPARC'ach. To jest
porzadna firma.
Niestety moja jest niepowazna i ostatnie serwery stawiamy na AMD. Podaj mi
tak dobra i tania platforme dla 2xCPU jak MP2000+?

> a co bedzie to czas pokaże ...

Mam nadzieje ze hammer bedzie rewolucja, jestem kibicem AMD.

> ale generalnie AMD robi dobrą robotę - bo dzieki niemu stać nas
> na procki Intela :-)

Ale niestety ceny AMD ostatnio (w skali miesiecy) podskoczyly i plasuja sie
na podobnym poziomie.

Pozdro

Piotrek