Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: Andrzej (andkas1_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 14:42:50 MET DST

robek wrote:

> Witam!
>
> Przekonasz się za kilka m-cy, bo np. AMD ma juz procka 64-bitowego, na
> którym działają też apliakcje 32-bitowe, a intel :( też ma ale tylko działa
> z aplikacjami 64 bit., a 32-bitowe idą z obnizoną wydajnością podobno o 60 %
> . Pod tym względem Intel jest o 2 (czytaj dwa) lata do tyłu względem AMD.

na razie to AMD jest do tyłu w stosunku do INTELA
zreszta zawsze był ...
no pokaż mi jakiś poważniejszą maszynę-serwer pod AMD
jest coś takiego ?
ja nie widziałem ... w każdym razie u mnie w firmie nie ma.

a co bedzie to czas pokaże ...

ale generalnie AMD robi dobrą robotę - bo dzieki niemu stać nas
na procki Intela :-)