Re: jak odzyskac dane z dysku ?

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:51:43 MET DST

"ArTuR" napisal(la) dnia 2002-08-12 10:17, te oto slowa:

> [...]

ROFTL - Sterowanie palcem - no nie wytrzymam ;-)))))))))) Musialem napisac...

> jakoś mi się w to nie chce wierzyć, a jak ze sterylnością, jak z próżnia,
> przecież jak rozkręcę dysk to dostanie się powietrze !!!
> czy naprawde mówisz poważnie ?

Ile razy mozna powtarzac, ze dyski nie sa prozniowe. ;-)
Odzyskiwaniem danych zajmuja sie specjalistyczne firmy.

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"