Re: jak odzyskac dane z dysku ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 15:17:20 MET DST

Użytkownik "ArTuR" <arthuros_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:aj7qv2$kac$1_at_news.tpi.pl...

> się
> jakoś mi się w to nie chce wierzyć, a jak ze sterylnością, jak z próżnia,
> przecież jak rozkręcę dysk to dostanie się powietrze !!!

Proznia a sterylne warunki to spora roznica ...
Mozliwe, ze panuje nizsze cisnienie w obudowie (tajemnica producenta),
ale nigdy nie slyszalem 'psssssss' przy rozkrecaniu dysku.

> czy naprawde mówisz poważnie ?

Mowi powaznie...

ps. wybierz odpowiednie pomieszczenie do tego - bez dywanow itd.
Dosc dobrze nadaje sie ... lazienka i kuchnia ;-)
(linoleum, malo kurzu itd.).
Jak juz rozkrecisz, przyg. stanowisko itd. - wez niewiele wieksze pudeleko
(wieksze od dysku ...), wytnij dno, dziure na tasme i zasilanie; przykryj dysk.
(krecac sie bedzie wciagal drobinki kurzu i wode bedzie z powietrza zgarnial ...).

p.p.s. rozkrecasz i bierzesz sie za robote - niech ten dysk np. nie lezy dwa dni,
zanim wezmiesz sie za odczytywanie danych ...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl