Re: ECS K7VZA ver 3 KT133 ( P I L N E ! ! ! )

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:21:00 MET DST

<win386_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Przeciez kolor plyty by sie nie zgadzal - mam plyte koloru brązowawego (czyli
> wersja 3). Czy na pewno wsadze Athlona XP jak nie mam magistrali 133 (zworki na
> plycie nie ma poprostu do zmiany)?.

Na mojej płycie (K7VZA v3) nazwa wersji jest wydrukowana białymi
literami w okolicach slotów PCI, więc podejrzewam, że u Ciebie też
będziesz mógł to znaleźć.

Najlepiej znajdź kumpla, który ma Athlona, i wypróbuj. Ja ostatnio
wsadziłem XP 1800 (ale mam zworkę zmiany częstotliwości magistrali) i po
pewnych bojach (reinstalka windy) wszystko grało.

RobTM:)

--
Upsss! Wyciąłem sygnaturkę!
-- http://3226865153/~szczygie --