Re: xp home crack

Autor: mmm (mmm_at_mm.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 11:21:06 MET DST

A oto co nagryzmolił "KoZA" <stankiew_at_interia.pl>:

> jestem ciekawy, bo nasza narodowa tradycja jest takze hipokryzja (ale taka
> oczytana jednostka jak ty pewnie zdaje sobie z tego sprawe).
Mam rozumiec, ze uwazasz mnie za hipokryte... hmmm ? poza tym wyczuwam w
twojej wypowiedzi nutke naprawde zbedenj ironii...

> nie staram sie bronic tutaj piractwa jako takiego w zadnym wypadku, problem
> tylko w tym, ze wiekszosc ludzi ktorzy krzycza tym samym glosem co ty, gra w
> lewe gry, slucha sciagnietych z sieci mp3 i oglada filmy na divx.
W innym topic'u wspomnialem juz ze zdaza mi sie uzywac nielegalnego
oprogramowania (chociaz posiadam spora kolekcje legalnego stuff'u np.
spory zbior gier na PS2, filmy DVD, troche rzeczy na PC w tym OS),
aczkolwiek uwazam taki proceder za malo moralny do czego jawnie sie
przyznaje, chociaz zdecydowanie nie jest to powud do dumy - wrecz
przeciwnie. Natomiast glosne oglaszanie sie z tym na forum publicznym,
bez jakiegokolwiek zarzenowania uwazam za przejaw kompletnej znieczulicy
czesci naszego spoleczenstwa (via bodzio, czesc moich znajomych niestety)
w kwestii poszanowania dobr autorskich, i nie traktowania tego w ramach
zwyklej kradziezy, przestepstwa... ot co! takie jest moje stanowisko.

> ps.
> posiadam oryginalny windows xp, a dodatkowo korzystam z ooo a nie ms office,
i to Ci sie chwali !!!

pozdrawiam,
piotr