Re: xp home crack

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 09:35:47 MET DST

> Czytajac wypowiedzi takich pajacow jak "kolega" bodzio, naprawde jest mi
> wstyd przyznawac sie do polskich korzeni, i przynaleznosci spolecznej do
> grup w ktorych zyja takie malo inteligente jednostki jak troglodyta
> bodzio. mimo pieknej historii (o ktorej vel bodzio ma zapenwe nikle
> pojecie) jest mi wstyd za rodakow ktorych mentalnosc plasuje sie na
> poziomie toku myslenia, tudziez postrzegania rzeczywistosci wpmonianego
> juz bodzia. trudno mi przyjac do wiadomosci w jaki sposob osoba pokroju
> bodzia moze w tak nieskrepowany sposob przyznawac sie do tego, ze jest
> [...]

tak mi przyszlo wlasnie do glowy, powiedz mi, ogladasz jakies divx czasem
albo sluchasz mp3 (jesli wczesniej nie kupiles sobie danej plyty/albumu)?

jestem ciekawy, bo nasza narodowa tradycja jest takze hipokryzja (ale taka
oczytana jednostka jak ty pewnie zdaje sobie z tego sprawe).

nie staram sie bronic tutaj piractwa jako takiego w zadnym wypadku, problem
tylko w tym, ze wiekszosc ludzi ktorzy krzycza tym samym glosem co ty, gra w
lewe gry, slucha sciagnietych z sieci mp3 i oglada filmy na divx.

ps.
posiadam oryginalny windows xp, a dodatkowo korzystam z ooo a nie ms office,
jak bys mial zamiar na ten temat cos pisac w odpowiedzi.

tomasz stankiewicz