Re: xp home crack

Autor: mmm (mmm_at_mm.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 12:18:22 MET DST

A oto co nagryzmolił "Bodzio" <marbel_at_simplusnet.pl>:

> buahahaha, sorry, nie bede sie smial z tej wypowiedzi ;)
>
> rotfl
>
> Bodzio

Czytajac wypowiedzi takich pajacow jak "kolega" bodzio, naprawde jest mi
wstyd przyznawac sie do polskich korzeni, i przynaleznosci spolecznej do
grup w ktorych zyja takie malo inteligente jednostki jak troglodyta
bodzio. mimo pieknej historii (o ktorej vel bodzio ma zapenwe nikle
pojecie) jest mi wstyd za rodakow ktorych mentalnosc plasuje sie na
poziomie toku myslenia, tudziez postrzegania rzeczywistosci wpmonianego
juz bodzia. trudno mi przyjac do wiadomosci w jaki sposob osoba pokroju
bodzia moze w tak nieskrepowany sposob przyznawac sie do tego, ze jest
zwyklym zlodziejem ??? Jezeli juz musisz uzywac pirackiego oprogramowania
to zachowaj to dla siebie... twoje wywody "intelektualne" nt. crack'ow
naprawde nikogo na tej grupie nieinteresuja.

nie pozdrawiam
piotr