Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 01:12:45 MET DST

Wiesz ta grupa jest dla ludzi którzy znają się na rzaczy, a ty wypisujesz
bzdury, za każdym razem gdy któś ci coś udowodni odwracasz kota ogonem i
odchodzisz od tematu. Ja nie musze cie o niczym przekonywać to ty mnie
przekonaj że sie mylę że ECS jest dobry, może się powtararzam ale potrafisz
odstawiać jedynie puste gadki nie związane z tematem. Swiadczy o tym że
jesteś pozer, Pustak i blagier. Tak się składa chłopaczku że konczyłem
Telekomunikację na Politechnice Poznanskiej i dobrze znam to miasto.
Siedziałem w branży w czasach gdy jescze szczałeś w pieluchę. Jeżeli chcesz
buraku to mogęci załatwic wizytę w serwisie w Poznaniu co wolisz
Komputronik, Bestcom, Logos, Rom Computers, kiedyś mogła by jeszcze być
Cadena w Swarzędzu. Mam tam wielu znajomych z przyjemnością cie ponianczą
jełopie. Własciwie to się zastanawiam dlaczego marnje czas na rozmowy z
takimi jak ty skazanymi na sprżatanie gówien po takich jak ja. Z takim
podejściem to zostaniesz murowanym klientem opieki społecznej....