Re: Czy plyta Elitegroup K7S5A obsluguje USB 2.0 ?

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Mon 12 Aug 2002 - 10:47:58 MET DST

> Tak się składa chłopaczku że konczyłem Telekomunikację na Politechnice
Poznanskiej i dobrze znam to miasto.
1. No i tak ale nienauczyli placku co to wieś, a co to miasto.
2. Twoje słownictwo świadczy o twojej głupocie i niewychowaniu
3. Dyskusja była na temat płyty ECS-a, a nie twojej biografii, albo twojego
języka. W każdym razie uważam, że twoje znajomości w opiece społecznej
niepodchodza pod ten wątek.
4. Jakby wszyscy wszystko wiedzieli to by niebyły potrzebne grupy
dyskusyjne.
5. Radze zakończyć tutaj "Buraku", bo jak to już słusznie zauważono - ludzie
patrzą. Ja przynajmniej niebęde więcej odpowiadać, jeżeli znowu będziesz
pisał takie wypociny to twoja wola. Widać w tym swoim serwisie to masz full
czasu, że każdemu odpisujesz w takich ilościach. Cóż robota sama się zrobi.

Niepozdrawiam