Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 20:33:20 MET DST

mmm <mmm_at_mm.pl> wrote:
> Apropos firmy Inwin. Jak wyglada sprawa produktow tej firmy. Moze ktos
[...]
oops. Chyba się za bardzo przyzwyczaiłem do nieco bardzoej tradycyjnego
wygląd komputerów Adax . Obudowa którą ma komputer o który pytałeś, to
Modecom Power http://www.modecom.pl/power.html . Modecom to bez
wątpienia marka poniżej Chieftec.

> Jezeli chodzi o produkty stricte markowe to moim faworytem jest Sony z
> flagowym modelem komputera vaio na czele. Design naprawde ciekawy, z

a ten jest brzydki ? http://www.fujitsu-siemens.com.pl/u235/navi/47443

B.