Re: ADAX vs Vobis... ktory lepszy ???

Autor: mmm (mmm_at_mm.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 21:27:30 MET DST

A oto co nagryzmolił "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>:

> oops. Chyba się za bardzo przyzwyczaiłem do nieco bardzoej tradycyjnego
> wygląd komputerów Adax . Obudowa którą ma komputer o który pytałeś, to
> Modecom Power http://www.modecom.pl/power.html . Modecom to bez
> wątpienia marka poniżej Chieftec.
Teraz mam kolejny dylemat ;/... Gdybym nie byl takim esteta zdecydowal
bym sie na ADAX'a, ale ta obudowa jest tragiczna... moze jakies opinie
nt. uzytkowania obudowy modecom power 2000... Aby dostac sie do wnetrza
obudowy trzeba zciagac cala pokrywe obudowy czy tylko scianke boczna ???

> a ten jest brzydki ? http://www.fujitsu-siemens.com.pl/u235/navi/47443
Pewnie, ze ladny... tylko cena troche odstrasza :(

pozdrawiam,
piotr