Re: przelacznik monitora

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 16:51:23 MET DST

On Fri, 9 Aug 2002 12:44:11 +0200, "Sniper"
<smalljohn2_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Użytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisał

>I tu mnie, przyznam, zaskoczyłeś. Swój posiadam już jakieś 5 lat. Kupiłem w
>Polsce - rodzimego producenta, ale nie pamiętam już firmy, a wszystkie
>napisy już dawno się starły. Ale działa znakomicie. W firmie mam
>elektronicznego liksysa - w nim jakieś pół roku temu wywaliło regulatory
>napięcia, więc jak widzisz, nie wszystko dobre, co elektryczne. Ale
>przyznam, coś takiego rzadko się zdarza i ogólnie elektronika bije na głowę
>mechanikę.

ja musialem pozmieniac wszystkie mechaniczne na tanie elektroniczne,
bo ludzie mieli projekcje filmow experymentalnych na ekranach
mointorow. myszy i klawiatury przerywaly lub wrecz zostawaly odcinane.
kupilem pare KVM'ow wlasnie linksys i belkin. do powazniejszych stacji
kupilem ATEN (to dokladnie to samo co drozszy belkin i startech bo
bebechy ATEN). wszystko jest cacy, ale ostatnio okazalo sie, ze z
jakis tajemnych powodow szeregowe porty tych urzadzen nie jest w pelni
w standarcie protokolu transmisji szeregowej. mysze chodza, tablety
wacom'a nie. ATEN umyl rece, sprzedawca rowniez. <rs>