Re: przelacznik monitora

Autor: Sniper (smalljohn2_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 12:44:11 MET DST

Użytkownik "robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> napisał

> a moglbys podac namiar na taki mechaniczny dobry? <rs>

I tu mnie, przyznam, zaskoczyłeś. Swój posiadam już jakieś 5 lat. Kupiłem w
Polsce - rodzimego producenta, ale nie pamiętam już firmy, a wszystkie
napisy już dawno się starły. Ale działa znakomicie. W firmie mam
elektronicznego liksysa - w nim jakieś pół roku temu wywaliło regulatory
napięcia, więc jak widzisz, nie wszystko dobre, co elektryczne. Ale
przyznam, coś takiego rzadko się zdarza i ogólnie elektronika bije na głowę
mechanikę.

Pozdrawiam,
Sniper