Re: Przechwytywanie obrazu

Autor: adam (adam.d_at_adam.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:05:42 MET DST

"OMIP" <OMIP_at_interia.pl> wrote in message news:aj0c7q$rpi$1_at_news.tpi.pl...

> Dlatego mysle ze nie ma sensu ładowac duzej kasy w sprzetowy MPEG-2 dopóki
> nagrywarki i płyty DVD sa jeszcze zbyt drogie...

Dlaczego plyty DVD ?
Ja zrobilem probnie mpeg2, wypalilem SVCD na CDRW i na stacjonarnym
odtwarzaczu bylo o niebo lepiej niz VCD - kompresja prawie pomijalna (z
kasety VHS).
Wlasnie kusi mnie teraz zmiana procesora zeby moc to SVCD zrobic bo mam
ponad 170 odcinkow Seinfelda do przegrania (+ pare kaset z kamery) i troche
szkoda mi sie pieprzyc z VCD, a potem znow z SVCD.

adam