Re: Przechwytywanie obrazu

Autor: adam (adam.d_at_adam.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 15:01:46 MET DST

"Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> wrote in message

> jakim opro. ?

Firmowym, zalaczonym do karty.
Podejrzewam, ze innym byloby nawet lepiej bo firmowe ma dosc ograniczone
mozliwosci konfiguracyjne - presetowe, ze tak powiem. Niestety za mocno sie
nie wyznaje na parametrach ustawianych manualnie wiec mi to calkowicie
odpowiada.

To jest na Conexancie BT878 - uniwersalny sprzet do zewnetrznych softow.

BTW - wogole to oczekiwalem chryi z instalacja. Moj ostatni romans z
wideograbowaniem to Ati AllInWonderPro - tam byly dopiero jazdy, a efekt
makabryczny. Tu instalacja skonczyla sie blyskawicznie - zadnych konfliktow
(pod w2k przynajmniej, na w98 nie mam odwagi : ), zadnego mieszania w
slotach itp.

adam