Re: monitor, na co zmienic

Autor: ddd (ddd_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 09:11:40 MET DST

Henry(k) wrote:

> Elektronika musi się nagrzać. Wyłączasz co 5 minut monitor?

nie wylaczam co 5 minut, ale te rozciaganie to IMHO duzo za duzo, w
pracy mam 17 liteona z bardzo dolnej polki i w nim roznica jest
niezauwazalna a w AOC zrobili taki mechanizm, ze troche nie wiadomo jak
go naprawde wylaczyc. Jest jak obudowa ATX, wylacza kineskop ale monitor
sie swieci. Jak tak dziala /to chyba po to aby trzymac stabilna
temperature ukladow/ to roznica w szerokosci ekranu jest mniejsza tylko
wylaczac monitor listwa zasilajaca to przegiecie.

> jak mój NEC, tj. jakieś 2 do max 3 sekund.

ten jak sie nagrzeje ma podobnie, nierozgrzany tylko troche dluzej wiec
komunikatow biosa sie czytac nie da

> A jaki jest, wklęsły?

IMHO jak by zostawili kineskop o ksztalcie lekko sferycznym takim jak
jest w rzeczywistosci to by chyba lepiej wyszlo, bo tak to jest
naciaganie na zludzenie plaskosci, tzn patrzac z boku jest Ok ale
przypatrujac sie dokladnie po rogach widac jak nic duza roznice w
grubosci szkla. Po czesci powoduje to, ze mimo dokladnych ustawien
trapezu, proste linie lekko sie wypaczaja gdy zmienia sie ich polozenie
od srodka do brzegu - takie lekkie wrazenie soczewki /wiem ze idealnie
plaskich kineskopow sie zrobic nie da, ale konkurencja chyba sobie
lepiej radzi/

BTW Wlasnie testuje Philipsa 107 T20 i lepiej sie prezentuje

ddd