Re: monitor, na co zmienic

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 10:14:25 MET DST

> IMHO jak by zostawili kineskop o ksztalcie lekko sferycznym takim jak
> jest w rzeczywistosci to by chyba lepiej wyszlo, bo tak to jest
> naciaganie na zludzenie plaskosci, tzn patrzac z boku jest Ok ale
> przypatrujac sie dokladnie po rogach widac jak nic duza roznice w
> grubosci szkla. Po czesci powoduje to, ze mimo dokladnych ustawien
> trapezu, proste linie lekko sie wypaczaja gdy zmienia sie ich polozenie
> od srodka do brzegu - takie lekkie wrazenie soczewki /wiem ze idealnie
> plaskich kineskopow sie zrobic nie da, ale konkurencja chyba sobie
> lepiej radzi/

Bo to nie jest w 100% płaski kinol ...
Tylko normalny kinol zalany dodatkową warstwą szkła aby od strony
użytkownika wyglądał na płaski ...
Tak samo jak kinole w Samsungach 753/755/757/955/957

Philipsa 107T z tego co pamietam teżż nie ma 100% kinola.

Ma chyba z tego co pamiętam 107P.

Kup lepiej Neca 750FT+ lub iiyamę.

Będziesz napewno zadowolony.

--