Re: komputer a prad?

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:24:37 MET DST

> Ja mam kompa 250 W, na ktorym zasilana jest tylko plyta glowna
> i jeden dysk twardy. Pobiera on pradu na niecale 15 zl/miesiac.
> Pozdrawiam

tylko 15zl....?, jak to sprawdzic ile komputer pobiera pradu w ciagu
godziny?
myslalem tez ze jesli zasilacz ma 250W to i tyle pobiera przez godzine (to
by dalo ok. 30zl na m-c), z drugiej strony skoro w windowsach jest taka
opcja jak zarzadzanie energia np. wlaczaja sie dyski, itp, tzn. komputer
pobiera tyle mocy ile potrzebuje aby obsluzyc dane podzespoly (ale max do
250W). To moja teoria, ale nie wiem czy tak jest, czy ktos sie na tym zna i
moze powiedziec jak to jest?

sonic