Re: jak wyłączyc PCta ?;) [OT]

Autor: Alchemist (al_at_alchemia.net.pl)
Data: Fri 09 Aug 2002 - 08:18:12 MET DST

W poprzednim odcinku: <aitnch$bql$1_at_aquarius.webcorp.pl>
 Bronek Kozicki wykaligrafowal\a:

> dziękuję za wyrazy szacunku :)

Proszę bardzo ;)) Masz u mnie wysoki (jak to się odmieniowywa?) score i Twoje
posty nie zaniżają poziomu ;))
[btw jestem ciągle pod wrażeniem Jadwisina i Twojej prezentacji na żywca]

[... ciach trochę o VB ale NTG ...]

W zasadzie się zgadzam, ale dostęp do baz danych jest w VB IMVHO dobrze zrobiny
a cena w porównaniu z np. Delphi jest bardziej przystępna (jeżeli chodzi o wer.
legalne) i nie ma ograniczeń do skompilowanych (do p-code też) programów w prze
ciwieństwie do podstawowych (standardowych) pakietów Borlanda, choć cena VB-LE
jest i tak większa do gcc+Vi o Linuksie nie wspominając.

Marcin

PS Żeby nie było całkiem OT czy pracujesz dla Siemens-Fujitsu czy to tylko za-
uroczenie tą marką? choć przyznaję na serwery (mamy 4 szt) nie narzekam, ale
jako desktopy to IMHO skórka nie warta wyprawki

--
 A.L.C.H.E.M.I.S.T.:
 Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /