Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 22:12:09 MET DST

On Thu, 8 Aug 2002 17:02:21 +0200, "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl>
wrote:

>jeżeli jesteś taki wymagający, to kup Chiefteca . Sam mam i gorąco
>polecam. Zasilacz cichutki i solidny, gruba blacha, nic nie wibruje,

Wlasnie zapomnialem sie poskarzyc ze w ModeCom ProStation boczna
blacha weszla mi w rezonans z Maxtorem 5400. Musialem nakleic na niej
gruba warstwe korka to sie uspokoila. Nie wspominajac o tym ze
mocowanie obejmy na dysk jest tak zrobione ze cudnie przenosi drgania
na wszystkie pozostale napedy.
A poza tym rozbawil mnie napis z przodu obudowy:

"The best PC case design computer"

To tak jak te nalepki co se ludzie na maluchach nalepiali zeby sie
dowartosciowac :o)

Pozdr

oVo