Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 17:02:21 MET DST

Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> wrote:

> Enlight'a właśnie mam zamiar wyp* w cholerę. Głośny jak diabli,
> kretyńskie rozwiązanie obudowy (bez ściąganych boków, przedni panel
> ściągany przy użyciu siły takiej że boję się o jego połamanie)...

jeżeli jesteś taki wymagający, to kup Chiefteca . Sam mam i gorąco
polecam. Zasilacz cichutki i solidny, gruba blacha, nic nie wibruje,
bardzo wygodnie się otwiera - ścianka boczna na zamek z kluczykiem :>
Tylko lepiej nie montować HDD na sankach czyli w modułach 5.25" bo
listwy do montowania są z plastiku, w związku z tym nie przenoszą
ciepła. Nieco niżej w śeodku obudowy są uchwyty 3.5" na HDD.

B,