Re: PILNE: cicha obudowa

Autor: Marek Jazienicki (mcaron_pl_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 14:10:45 MET DST

joshua_at_ceti.pl (Jacek Osiecki) napisał(a):
> obudowę. Bardzo zależy mi na niezawodności - i na ciszy...
>
> Czy ktoś ma jakieś wyrobione zdanie o obudowie "Mode Com Pro Station"?

Nie na temat tej konkretnie, ale miałem wątpliwą przyjemność posłuchać kilku
innych obudow ModeCom'a. Niestety zasilacze przeraźliwie głośne, może się coś
zmieniło teraz ale pół roku temu to właśnie tak to wyglądało.
Pozatym to mają swoje zalety - ładny design (niektóre), wyprowadzone na przód
złącza USB i jacki do dźwięku.
Kumpel dość radykalnie przerabiał zasilacz w ModeCom Mirror (wypasiona
obudowa za ponad 400zeta). Wyciął kratkę z tyłu za wiatrakiem i założył cos
na kształt tłumika (!) wykonanego z puszki po herbatce dla dzieci, wyklejonej
pianką pod wykładziny dywanowe :-))). Jest ciszej ale trzeba będzie zmienić
sterowanie obrotami wentylatora bo dalej wyje.

Pozdro
Marek