Re: PILNE: cicha obudowa "Mode Com Pro Station" ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 15:44:10 MET DST

Dnia Thu, 8 Aug 2002 14:04:28 +0200, /// Kaszpir /// napisał(a):

>Może jakaś pechowa ...

Oby...

[...]

>Chcesz cichą ??? To Enlighta z 300W zasialczem pod P4 ...

A czy wejdzie w to płyta Asus P3B-F? Od PIII? Bo nie jestem na czasie jeśli
chodzi o sprzęt...

Kurczę, w ogóle to jest paranoja - czy aż tak trudno dostać naprawdę CICHĄ
obudowę?

>Dla mnie fajny. Konstukcja idealna do dyskó i CD.
>Oddaje mniejsze wibracje na obudowy ...
>A w dobie CDx54 jest to bardzo porządane ...

Do CD - OK, do dysków - już dużo gorzej, bo nie można przykręcić "wiszącego"
dysku w sytuacjach awaryjnych. No i z kieszenią na dysk - bulba :-(

>Mi sie takie coś nigdy nie zdażyło ...
>A wyjmowałes koszyk na HDD ??

No tak - musiałem zmieniać zworki w tych durnych IBMach :-)

>To kup wersję 300W P4 ...

Dopytam się w sklepie, dzięki!

P.S. Dzięki wszystkim za odzew, już wiem że ModeCom trzeba unikać :-)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki
joshua_at_ceti.pl